loading...

مرجع مقالت سئو و تولید محتوا

بازدید : 66
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 زمان : 10:39

اگر مدیر یک کسب و کار هستی و به دنبال تولید محتوا در مشهد هستی، آیا خبر داری که ساخت‌و‌ساز محتوا برای وبسایت به گونه های پایین تیم‌بندی میشه؟

ساخت‌و‌ساز محتوا برای بلاگ
ساخت و ساز محتوا برای صفحه ها اساسی وب سایت (مثل؛ شیت در رابطه ما، کاغذ محصول ها و …)
لندینگ پیج‌ها
محتوای مرتبط با معرفی تولیدات و سرویس ها
امروز درین نوشته ی علمی ما صرفا با محتوای وب لاگ فعالیت داریم و به شما نشانه می‌دیم که یک محتوای خوب برای وب لاگ چه‌طور بایستی باشه و چه نکاتی رو بایستی رعایت کنیم. کسب‌وکارهای رشته‌ای با استخدام بلاگر‌های فن‌ای یا این که با پیشنهاد ساخت‌و‌ساز محتوا در نصیب بلاگ اینترنت‌وب سایت پُست منتشر می‌کننن.

ساخت و ساز محتوا برای بلاگ

بدین متون ایجاد محتوا برای وب لاگ گفته می‌شه. معمولا هم به عارضه ها تحت برای وب لاگ محتوا منتشر می‌کنن:

ارتقا بازدید وبسایت
جذب ترافیک بیشتر برای بالابردن اعتبار دامنه و پیج
وصال به مشتریان بالقوه از روش گوگل
حضور در صفحه ها حاصل موتور جستجوی گوگل
فراگیری بدون پول جهت ارتقا آوازه مارک

مزایای ایجاد محتوا برای سایت چیه؟
هر وب سایت با اعتنا به تخصص یا این که ناحیهای که در آن کار می‌کنه، مخاطبانی داره.

همونطور که بالا هم گفتیم، هدف ها می‌تونه گوناگون باشه، اما مهم ترین مزیت این عمل، حضور در ورقه حاصل گوگل می باشد، تا بازدید اورگانیک اینترنت‌وب سایت رو ارتقا بده. اکنون می‌گید بازدید اورگانیک چیه؟ معمولا وب سایت‌ها دو نوع بازدید دارن:

بازدیدی که از سمت گوگل میاد
کلیه بازدید وبسایت منهای بازدیدهایی که از گوگل در میان
به نوع اولیه بازدید اورگانیک گفته میشه، درواقع بخوام معمولی‌خیس براتون توضیح بدم. یه وبسایت ممکنه روزی 300 تا بازدید داشته باشه که 100 تا از روش سرچ در گوگل بیاد و 200 تاشم از مکان دیگه، مثل از لینک و پیوند جانور در بیو اینستاگرام اون وب سایت. این 100 تا بازدید که از گوگل میاد، از آن‌گاه بهینه سازی و سئو، ارزشمنده و سبب میشه، اعتبار پیج و دامنه شما به گذر زمان بیشتر بشه.

هم اکنون اعتبار دامنه و اعتبار پیچ دیگه چیه؟
خب، به تصور پایین نگاه کنین، این یک اسکرین از اعتبار دامنه و اعتبار پیج یک اینترنت سایته:

حال اعتبار دامنه و اعتبار پیچ

خواسته از اعتبار پیج به عبارتی اعتبار URL میباشد. گشوده هم تاکید میکنیم، URL به نشانی جزئی یه برگه گفته میشه. برای مثال https://Yoursite.example/blog/بهینه سازی

ربات‌های موتور جستجوی گوگل با دقت به دستوراتی که در وبسایت مپ خویش اپلیکیشن‌ریزی کرده‌این؛ در دوران فرصت‌هایی که تعریف‌و‌تمجید کردید به تارنما شما سرک می‌زنن و در‌صورتی‌که ببیننن پُست جدیدی منتشر کردین، آن را ایندکس می‌کنن. حال اون پُست بلاگ که ایندکس گردیده با اعتنا به اعتبار دامنه شما و رنج کلیدواژه ممکنه از ورقه نخستین گوگل تا کاغذ 10 و بیشتر مکان خودش رو کم آب کنه. منتهی قرار نیس که مدام در برگه 10 بمونه. اینجا هم شگرد سئوکارهاست که چطور اونو از برگه 10 بیارن به ورقه 1؛ که داستانی دیگه داره.

از این رو، ساخت و ساز محتوا برای بلاگ مزایای متعددی داراست:

ارتقاء بازدید تارنما
قابلیت و امکان کسب درجه در ورقه نتیاج جستجوی گوگل
معرفی کسب‌وکار
برندسازی
ارتقاء اعتبار دامنه
ارتقا اعتبار ورقه بلاگ https://Yoursite.example/blog
بالا بردن مرتبه الکسای وبسایت با رویش نرخ بازدید
قابلیت و امکان کسب‌درآمد برای بلاگرهای فن‌ای از روش تبلیغات و افیلیت مارکتینگ
تبلیغات غیرمستقیم سرویس ها کسب‌وکار به بازدیدکننده‌های بالقوه
صرفا نحوه اثر گذار و استاندارد بک پیوند دادن به لندینگ پیج اینترنت‌وب سایت خویش و دیگرافراد
یک ابزار بسیار عالی برای رقابت برای رنک کردن یک کلیدواژه‌های اصلی کسب‌وکار
دیگر مزایای مربوط به پلن تجاری کسب‌وکار
ساخت و ساز محتوا برای بلاگ
برای سایت چه گونه ساخت و ساز محتوا کنیم؟
خودتان بلاگ‌نویسی میکنید. (خیلی هم معمولی وجود ندارد!)
بلاگر فن‌ای استخدام می‌کنین
ساخت‌و‌ساز محتوای وب لاگ تارنما‌تون رو برون‌سپاری می‌کنین
روش اولیه | از خویش یک بلاگر رشته‌ای بسازین. ولی چطور؟
همگی سلیقه تایپ کردن دارن و اگه بدونین قراره متن شما رو هزاران نفر و بیشتر بخونه، حتما علت شما برای تایپ کردن بیشتر میشه، ولی بایستی بدونین که:

شاید یک تالیف کننده قهاری باشین. حتی ممکن میباشد یک کارشناس ترجمه باشین و خلاصه کارتان تایپ کردن باشه شما تک تک وضعیت را دارا هستن؛ اِلا یک گزینه. آن هم بهینه سازی و سئو محتوا میباشد.

ساخت‌و‌ساز محتوا برای وبسایت

چیزی که شما‌را از یک بلاگر فن‌ای متمایز می‌کنه؛ تنها ندانستن قانون ها بهینه سازی وجود ندارد. بلکه مورد ها متعددی در سود عمل شما و یک بلاگر رشته‌ای تاثیر داره. مثلا ممکنه شما تصمیم بگیرین که بنویسین. دیدنی این اینجاست که نمی‌دانین در باب چه چیزی بنویسین. شاید یه اینترنت‌وب سایت زدین و خودتون دست به خودکار شدین، اما زمینه به ذهنتان نمی‌آد. چیکار بایستی کرد!؟

رقیباتون رو رصد کنینن، ببینین در خصوص چه موضوعی مانور می‌دن
واژه و کلمه کلیدی مقصود رو در جستجوی گوگل وارد کنین، ببینن چه موضاعاتی بیشتر کاوش می‌شن
از گوگل ترند Google Trends استعمال کنین
در حوزه کسب‌وکارتون مقاله‌ها آموزشی رایکان ساخت و ساز کنین و در بلاگ منتشر کنین.


به یکسری گزینه اشاره کردیم، ولی ممکنه کافی نباشه و از این رو، یکی مانع ها شما، گزینش قضیه میباشد. خوشبختانه ما در نسخه برداری فای، یک نوشته‌ی‌علمی جامع برای گزینش قضیه جالب برای تایپ کردن نوشته‌ی‌علمی‌ای بسیار عالی نوشته‌ایم که توصیه میکنم آن را بخوانید: «10 خط مش آسوده برای یافتن ایده‌های موضوعی برای ساخت‌و‌ساز محتوای عالی»

منش سوم| استخدام یک بلاگر رشته‌ای
همانگونه که تا اینجا معین شد. ساخت و ساز محتوا برای وب لاگ نیاز به ماهر است. در‌صورتی‌که فکر‌می‌کنید‌، حالت استخدام یک بلاگر رشته‌ای را دارید، یا این که کسب‌وکار شما به اندازه‌ای والا گردیده‌است که دیگر استخدام یک تالیف کننده بلاگ یا این که دارای تخصص ایجاد محتوا برای شما خلل‌ساز وجود ندارد. مسلما این فعالیت را اجرا دهید. از این که تجهیزات فیزیکی مثل محل کار یا این که کامپیوتر و امکانات ندارید نگران نباشید. شما می توانید به طور دورکاری (Remote working) فریلنسر استخدام نمائید که تخصص وی بلاگ‌نویسی میباشد.

رویه سوم| برون سپاری ایجاد محتوا به اسکن فای
برای بعضی از کسب و شغل های اینترنتی برون سپاری شیوه پیشرفت آن‌هاست. برون‌سپاری تنها در ساخت محتوا برای وب لاگ امداد‌کننده وجود ندارد.، بلکه در کلیه امور یک رویه سریع برای اجرا کارهایی عقب افتاده یک کسب‌وکار به حساب می آید. شما با این عمل فردی استخدام نمی کنید که به وی بیمه رد نمائید؛ نیاز به خرید امکانات و فراهم‌سازی محل کار هم ندارید. حتی از این نگران نیستید که کارمند شما مدتی بدون شغل باشد و در کمپانی یا این که تیم دستمزد بگیرید. برون‌سپاری شغل های تارنما از وسعت کاری شما نادر می‌نماید. ولی این مبادرت مزایایی هم به دنبال دارااست.

عدم نیاز به پرداخت دستمزد ماهانه
تمرکز بیشتر برای رئیس پروژه‌ها
اخذ سرویس ها با کیفیت خوب
اخذ سرویس ها با بها‌های رقابتی
عدم نیاز به تنظیم محل کار
عدم نیاز به پرداخت حق بیمه به پرسنل
صرفه‌جویی در مصرف انرژی
پیشنهاد‌های اینجانب به شما
شاید شما یک مولف قهاری میباشید و حتی تجربه وب لاگ نویسی هم دارید و دوست دارید که شغل های مرتبط با ساخت‌و‌ساز محتوای سایت خویش را شخصا جاری ساختن دهید. در حالتی‌که زمان و انرژی کافی بدین فعالیت دارید اینجانب توصیه میکنم که خودتان این فعالیت را اجرا دهید. مالک بیزنس بهتر میداند که بیزنس وی درباره با چه می باشد و غرض وی از ساخت و ساز وبسایت چه میباشد.

عمل را مدام به کاردان بسپارید
ولی چنانچه شما وقت و انرژی کافی برای ساخت محتوای وبسایت خویش ندارید. آپ دیت رسانی تارنما خویش را اصلی انگاشته و برای آن اپ‌ریزی نمائید. پلتفرم ساخت و ساز محتوای نسخه برداری فای شمارا درین اساسی امداد می‌نماید.

خبر خوب برای صاحبان وب سایت
گروه ایجاد محتوای اسکن فای از سال 93 برای مشتری های خویش سرویس ها ساخت و ساز محتوا ارائه می‌نماید. نسخه برداری فای با شناخت به مدل های نگارش، لحن مطلوب، تعیین صحیح لغت ها و با داشتن هیات تحریریه و دسته seo محتوا آحاد توصیه های خویش را به طور گروهی جاری ساختن میدهد.

چرا ساخت محتوا برای وب سایت را از اسکن فای توصیه دهیم؟
شاید اعلام کردن این پاراگراف که چه چیزی اسکن فای را متمایز می‌نماید. جواب بدین پرسش را ریلکس‌خیس و شمارا در تصمیم گیری هوشیارتر نماید. در شرایطی که شما یک مشتری ساخت‌و‌ساز محتوا باشید تعدادی ترازو را مدام بایستی بسنجید.

مثال عمل ساخت‌و‌ساز محتوا
کیفیت عمل
تکنولوژی‌ها و جدید‌آوری‌ها
تخصص‌گرایی
بها‌های قابل رقابت در بازار
سرویس ها سریع و رعایت ددلاین‌ها
رابطه سهل و در دسترس بودن
ارایه سرویس ها در هفت روز هفته و 24 ساعت روز


تمامی میدانند که عمل seo در حوزه کاری سئوکار میباشد، اما اسکن فای برای جلب رضایت مشتری های خویش محتوا را seo می‌نماید و پس از seo به مشتری تحویل می‌دهد‌. محتوای که اسکن فای ساخت و ساز می نماید‌. برای سوای هیچ نیازی به سئوکار قابل نشر در وبسایت میباشد.

حفظ یوزرها تارنما با ایجاد محتوای تازه
از آنجایی که مراقبت و مراقبت اشخاص علاقمند به کسب‌وکار مهم ترین گرفتاری هر مدیری میباشد، مدیر تارنما‌ها با ساخت‌و‌ساز محتوا برای وب لاگ کوشش می‌نمایند، به موضوعات روز، لغت ها کلیدی ترند گردیده و مطالب پرطرفدار کسب‌وکار خویش را در نصیب بلاگ سایت خویش منتشر نمایند.

معمولا اینترنت‌وبسایت‌های پرطرفدار، کامنت‌های متعددی را از بازدیدکننده‌ها اخذ می‌نمایند و این کامنت‌ها به رنک شدن ورقه خیلی امداد می‌نمایند.

ارتقاء بازدید وبسایت و خریدن یوزرها تازه
همانگونه که در نصیب بالا اشاره کردیم، یک کدام از مزایای ساخت و ساز محتوا برای وب لاگ ارتقاء بازدید تارنما میباشد. مقاله‌ها نو و با کیفیت مدام یوزرها جدیدی را به سمت وب سایت شما سوق می دهد. از هنگامی که استعمال از گوشی های هوشمند در جمهوری اسلامی ایران متداول گردیده‌است. ترازو جستجوی یوزرها اهل ایران نیز به نسبت خیلی متعددی ارتقا یافته میباشد؛ به گونه ای که ما زمانی آمار بازدید یوزرها بخش اعظمی از وبسایت ها را محاسبه کردیم دیدیم که بیش تر از ۵۰ درصد یوزرها با به کار گیری از تلفن همراه های هوشمند کاوش می‌نمایند. این آرم میدهد که عموم عشق و علاقه متعددی به کاوش در گوگل دارا هستند. خوب عاقلانه میباشد که ما با داشتن یک بلاگ خوب در سایتمان بتوانیم انبوهی از یوزرها را به سمت سایت خویش بکشانیم.

اگر مدیر یک کسب و کار هستی و به دنبال تولید محتوا در مشهد هستی، آیا خبر داری که ساخت‌و‌ساز محتوا برای وبسایت به گونه های پایین تیم‌بندی میشه؟

ساخت‌و‌ساز محتوا برای بلاگ
ساخت و ساز محتوا برای صفحه ها اساسی وب سایت (مثل؛ شیت در رابطه ما، کاغذ محصول ها و …)
لندینگ پیج‌ها
محتوای مرتبط با معرفی تولیدات و سرویس ها
امروز درین نوشته ی علمی ما صرفا با محتوای وب لاگ فعالیت داریم و به شما نشانه می‌دیم که یک محتوای خوب برای وب لاگ چه‌طور بایستی باشه و چه نکاتی رو بایستی رعایت کنیم. کسب‌وکارهای رشته‌ای با استخدام بلاگر‌های فن‌ای یا این که با پیشنهاد ساخت‌و‌ساز محتوا در نصیب بلاگ اینترنت‌وب سایت پُست منتشر می‌کننن.

ساخت و ساز محتوا برای بلاگ

بدین متون ایجاد محتوا برای وب لاگ گفته می‌شه. معمولا هم به عارضه ها تحت برای وب لاگ محتوا منتشر می‌کنن:

ارتقا بازدید وبسایت
جذب ترافیک بیشتر برای بالابردن اعتبار دامنه و پیج
وصال به مشتریان بالقوه از روش گوگل
حضور در صفحه ها حاصل موتور جستجوی گوگل
فراگیری بدون پول جهت ارتقا آوازه مارک

مزایای ایجاد محتوا برای سایت چیه؟
هر وب سایت با اعتنا به تخصص یا این که ناحیهای که در آن کار می‌کنه، مخاطبانی داره.

همونطور که بالا هم گفتیم، هدف ها می‌تونه گوناگون باشه، اما مهم ترین مزیت این عمل، حضور در ورقه حاصل گوگل می باشد، تا بازدید اورگانیک اینترنت‌وب سایت رو ارتقا بده. اکنون می‌گید بازدید اورگانیک چیه؟ معمولا وب سایت‌ها دو نوع بازدید دارن:

بازدیدی که از سمت گوگل میاد
کلیه بازدید وبسایت منهای بازدیدهایی که از گوگل در میان
به نوع اولیه بازدید اورگانیک گفته میشه، درواقع بخوام معمولی‌خیس براتون توضیح بدم. یه وبسایت ممکنه روزی 300 تا بازدید داشته باشه که 100 تا از روش سرچ در گوگل بیاد و 200 تاشم از مکان دیگه، مثل از لینک و پیوند جانور در بیو اینستاگرام اون وب سایت. این 100 تا بازدید که از گوگل میاد، از آن‌گاه بهینه سازی و سئو، ارزشمنده و سبب میشه، اعتبار پیج و دامنه شما به گذر زمان بیشتر بشه.

هم اکنون اعتبار دامنه و اعتبار پیچ دیگه چیه؟
خب، به تصور پایین نگاه کنین، این یک اسکرین از اعتبار دامنه و اعتبار پیج یک اینترنت سایته:

حال اعتبار دامنه و اعتبار پیچ

خواسته از اعتبار پیج به عبارتی اعتبار URL میباشد. گشوده هم تاکید میکنیم، URL به نشانی جزئی یه برگه گفته میشه. برای مثال https://Yoursite.example/blog/بهینه سازی

ربات‌های موتور جستجوی گوگل با دقت به دستوراتی که در وبسایت مپ خویش اپلیکیشن‌ریزی کرده‌این؛ در دوران فرصت‌هایی که تعریف‌و‌تمجید کردید به تارنما شما سرک می‌زنن و در‌صورتی‌که ببیننن پُست جدیدی منتشر کردین، آن را ایندکس می‌کنن. حال اون پُست بلاگ که ایندکس گردیده با اعتنا به اعتبار دامنه شما و رنج کلیدواژه ممکنه از ورقه نخستین گوگل تا کاغذ 10 و بیشتر مکان خودش رو کم آب کنه. منتهی قرار نیس که مدام در برگه 10 بمونه. اینجا هم شگرد سئوکارهاست که چطور اونو از برگه 10 بیارن به ورقه 1؛ که داستانی دیگه داره.

از این رو، ساخت و ساز محتوا برای بلاگ مزایای متعددی داراست:

ارتقاء بازدید تارنما
قابلیت و امکان کسب درجه در ورقه نتیاج جستجوی گوگل
معرفی کسب‌وکار
برندسازی
ارتقاء اعتبار دامنه
ارتقا اعتبار ورقه بلاگ https://Yoursite.example/blog
بالا بردن مرتبه الکسای وبسایت با رویش نرخ بازدید
قابلیت و امکان کسب‌درآمد برای بلاگرهای فن‌ای از روش تبلیغات و افیلیت مارکتینگ
تبلیغات غیرمستقیم سرویس ها کسب‌وکار به بازدیدکننده‌های بالقوه
صرفا نحوه اثر گذار و استاندارد بک پیوند دادن به لندینگ پیج اینترنت‌وب سایت خویش و دیگرافراد
یک ابزار بسیار عالی برای رقابت برای رنک کردن یک کلیدواژه‌های اصلی کسب‌وکار
دیگر مزایای مربوط به پلن تجاری کسب‌وکار
ساخت و ساز محتوا برای بلاگ
برای سایت چه گونه ساخت و ساز محتوا کنیم؟
خودتان بلاگ‌نویسی میکنید. (خیلی هم معمولی وجود ندارد!)
بلاگر فن‌ای استخدام می‌کنین
ساخت‌و‌ساز محتوای وب لاگ تارنما‌تون رو برون‌سپاری می‌کنین
روش اولیه | از خویش یک بلاگر رشته‌ای بسازین. ولی چطور؟
همگی سلیقه تایپ کردن دارن و اگه بدونین قراره متن شما رو هزاران نفر و بیشتر بخونه، حتما علت شما برای تایپ کردن بیشتر میشه، ولی بایستی بدونین که:

شاید یک تالیف کننده قهاری باشین. حتی ممکن میباشد یک کارشناس ترجمه باشین و خلاصه کارتان تایپ کردن باشه شما تک تک وضعیت را دارا هستن؛ اِلا یک گزینه. آن هم بهینه سازی و سئو محتوا میباشد.

ساخت‌و‌ساز محتوا برای وبسایت

چیزی که شما‌را از یک بلاگر فن‌ای متمایز می‌کنه؛ تنها ندانستن قانون ها بهینه سازی وجود ندارد. بلکه مورد ها متعددی در سود عمل شما و یک بلاگر رشته‌ای تاثیر داره. مثلا ممکنه شما تصمیم بگیرین که بنویسین. دیدنی این اینجاست که نمی‌دانین در باب چه چیزی بنویسین. شاید یه اینترنت‌وب سایت زدین و خودتون دست به خودکار شدین، اما زمینه به ذهنتان نمی‌آد. چیکار بایستی کرد!؟

رقیباتون رو رصد کنینن، ببینین در خصوص چه موضوعی مانور می‌دن
واژه و کلمه کلیدی مقصود رو در جستجوی گوگل وارد کنین، ببینن چه موضاعاتی بیشتر کاوش می‌شن
از گوگل ترند Google Trends استعمال کنین
در حوزه کسب‌وکارتون مقاله‌ها آموزشی رایکان ساخت و ساز کنین و در بلاگ منتشر کنین.


به یکسری گزینه اشاره کردیم، ولی ممکنه کافی نباشه و از این رو، یکی مانع ها شما، گزینش قضیه میباشد. خوشبختانه ما در نسخه برداری فای، یک نوشته‌ی‌علمی جامع برای گزینش قضیه جالب برای تایپ کردن نوشته‌ی‌علمی‌ای بسیار عالی نوشته‌ایم که توصیه میکنم آن را بخوانید: «10 خط مش آسوده برای یافتن ایده‌های موضوعی برای ساخت‌و‌ساز محتوای عالی»

منش سوم| استخدام یک بلاگر رشته‌ای
همانگونه که تا اینجا معین شد. ساخت و ساز محتوا برای وب لاگ نیاز به ماهر است. در‌صورتی‌که فکر‌می‌کنید‌، حالت استخدام یک بلاگر رشته‌ای را دارید، یا این که کسب‌وکار شما به اندازه‌ای والا گردیده‌است که دیگر استخدام یک تالیف کننده بلاگ یا این که دارای تخصص ایجاد محتوا برای شما خلل‌ساز وجود ندارد. مسلما این فعالیت را اجرا دهید. از این که تجهیزات فیزیکی مثل محل کار یا این که کامپیوتر و امکانات ندارید نگران نباشید. شما می توانید به طور دورکاری (Remote working) فریلنسر استخدام نمائید که تخصص وی بلاگ‌نویسی میباشد.

رویه سوم| برون سپاری ایجاد محتوا به اسکن فای
برای بعضی از کسب و شغل های اینترنتی برون سپاری شیوه پیشرفت آن‌هاست. برون‌سپاری تنها در ساخت محتوا برای وب لاگ امداد‌کننده وجود ندارد.، بلکه در کلیه امور یک رویه سریع برای اجرا کارهایی عقب افتاده یک کسب‌وکار به حساب می آید. شما با این عمل فردی استخدام نمی کنید که به وی بیمه رد نمائید؛ نیاز به خرید امکانات و فراهم‌سازی محل کار هم ندارید. حتی از این نگران نیستید که کارمند شما مدتی بدون شغل باشد و در کمپانی یا این که تیم دستمزد بگیرید. برون‌سپاری شغل های تارنما از وسعت کاری شما نادر می‌نماید. ولی این مبادرت مزایایی هم به دنبال دارااست.

عدم نیاز به پرداخت دستمزد ماهانه
تمرکز بیشتر برای رئیس پروژه‌ها
اخذ سرویس ها با کیفیت خوب
اخذ سرویس ها با بها‌های رقابتی
عدم نیاز به تنظیم محل کار
عدم نیاز به پرداخت حق بیمه به پرسنل
صرفه‌جویی در مصرف انرژی
پیشنهاد‌های اینجانب به شما
شاید شما یک مولف قهاری میباشید و حتی تجربه وب لاگ نویسی هم دارید و دوست دارید که شغل های مرتبط با ساخت‌و‌ساز محتوای سایت خویش را شخصا جاری ساختن دهید. در حالتی‌که زمان و انرژی کافی بدین فعالیت دارید اینجانب توصیه میکنم که خودتان این فعالیت را اجرا دهید. مالک بیزنس بهتر میداند که بیزنس وی درباره با چه می باشد و غرض وی از ساخت و ساز وبسایت چه میباشد.

عمل را مدام به کاردان بسپارید
ولی چنانچه شما وقت و انرژی کافی برای ساخت محتوای وبسایت خویش ندارید. آپ دیت رسانی تارنما خویش را اصلی انگاشته و برای آن اپ‌ریزی نمائید. پلتفرم ساخت و ساز محتوای نسخه برداری فای شمارا درین اساسی امداد می‌نماید.

خبر خوب برای صاحبان وب سایت
گروه ایجاد محتوای اسکن فای از سال 93 برای مشتری های خویش سرویس ها ساخت و ساز محتوا ارائه می‌نماید. نسخه برداری فای با شناخت به مدل های نگارش، لحن مطلوب، تعیین صحیح لغت ها و با داشتن هیات تحریریه و دسته seo محتوا آحاد توصیه های خویش را به طور گروهی جاری ساختن میدهد.

چرا ساخت محتوا برای وب سایت را از اسکن فای توصیه دهیم؟
شاید اعلام کردن این پاراگراف که چه چیزی اسکن فای را متمایز می‌نماید. جواب بدین پرسش را ریلکس‌خیس و شمارا در تصمیم گیری هوشیارتر نماید. در شرایطی که شما یک مشتری ساخت‌و‌ساز محتوا باشید تعدادی ترازو را مدام بایستی بسنجید.

مثال عمل ساخت‌و‌ساز محتوا
کیفیت عمل
تکنولوژی‌ها و جدید‌آوری‌ها
تخصص‌گرایی
بها‌های قابل رقابت در بازار
سرویس ها سریع و رعایت ددلاین‌ها
رابطه سهل و در دسترس بودن
ارایه سرویس ها در هفت روز هفته و 24 ساعت روز


تمامی میدانند که عمل seo در حوزه کاری سئوکار میباشد، اما اسکن فای برای جلب رضایت مشتری های خویش محتوا را seo می‌نماید و پس از seo به مشتری تحویل می‌دهد‌. محتوای که اسکن فای ساخت و ساز می نماید‌. برای سوای هیچ نیازی به سئوکار قابل نشر در وبسایت میباشد.

حفظ یوزرها تارنما با ایجاد محتوای تازه
از آنجایی که مراقبت و مراقبت اشخاص علاقمند به کسب‌وکار مهم ترین گرفتاری هر مدیری میباشد، مدیر تارنما‌ها با ساخت‌و‌ساز محتوا برای وب لاگ کوشش می‌نمایند، به موضوعات روز، لغت ها کلیدی ترند گردیده و مطالب پرطرفدار کسب‌وکار خویش را در نصیب بلاگ سایت خویش منتشر نمایند.

معمولا اینترنت‌وبسایت‌های پرطرفدار، کامنت‌های متعددی را از بازدیدکننده‌ها اخذ می‌نمایند و این کامنت‌ها به رنک شدن ورقه خیلی امداد می‌نمایند.

ارتقاء بازدید وبسایت و خریدن یوزرها تازه
همانگونه که در نصیب بالا اشاره کردیم، یک کدام از مزایای ساخت و ساز محتوا برای وب لاگ ارتقاء بازدید تارنما میباشد. مقاله‌ها نو و با کیفیت مدام یوزرها جدیدی را به سمت وب سایت شما سوق می دهد. از هنگامی که استعمال از گوشی های هوشمند در جمهوری اسلامی ایران متداول گردیده‌است. ترازو جستجوی یوزرها اهل ایران نیز به نسبت خیلی متعددی ارتقا یافته میباشد؛ به گونه ای که ما زمانی آمار بازدید یوزرها بخش اعظمی از وبسایت ها را محاسبه کردیم دیدیم که بیش تر از ۵۰ درصد یوزرها با به کار گیری از تلفن همراه های هوشمند کاوش می‌نمایند. این آرم میدهد که عموم عشق و علاقه متعددی به کاوش در گوگل دارا هستند. خوب عاقلانه میباشد که ما با داشتن یک بلاگ خوب در سایتمان بتوانیم انبوهی از یوزرها را به سمت سایت خویش بکشانیم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 80
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 94
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 483
  • بازدید کلی : 12406
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی